Μούσλι: πως θα το φτιάξετε μόνοι σας



Το πρωί τρώγε σαν βασιλιάς, το μεσημέρι σαν άρχοντας και το βράδυ σαν ζητιάνος λένε και έχουν πολύ δίκιο! Το πρωινό και ειδικά το ποιοτικό πρωινό, είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας γιατί μετά από 6-8 ώρες ύπνου και νηστείας ο οργανισμός έχει ανάγκη από ενέργεια και θρεπτικά συστατικά για να λειτουργήσει σωστά και να αποδώσει στο μέγιστο δυνατό. 

Το δικό μου πρωινό γεύμα συμπεριλαμβάνει μούσλι με θρεπτικά και ποιοτικά συστατικά που το φτιάχνω μόνη μου και το συνοδεύω με γάλα ή γιαούρτι.
Έτσι συνήθως επιλέγω να φτιάξω ένα μείγμα που περιέχει δημητριακά ολικής αλέσεως, βρώμη ή κινόα, φαγόπυρο, λιναρόσπορο, ποπ αμάρυνθου, κολοκυθόσπορους ή ηλιόσπορους και σουσάμι.


Προσθέτω κράνμπερις, σταφίδες και άσπρα μούρα στις ποσότητες που θεωρώ ιδανικές,


Αλλά και ξηρούς καρπούς όπως καρύδια, φουντούκια, αμύγδαλα ή κάσιους που τους σπάω σε μικρά κομμάτια, καθώς και ψιλοκομμένα αποξηραμένα δαμάσκηνα, σύκα και βερύκοκα (για την καλή λειτουργία του εντέρου). Φυσικά μπορείτε να προσθέσετε φρέσκα φρούτα όπως μήλο, μπανάνα, ανανά, κ.α. που είναι ακόμα πιο υγιεινά.


Όλα αυτά μπαίνουν σε ένα μεγάλο μπολ, ανακατεύονται και είναι διαθέσιμα για όλη την οικογένεια (ναι, προσπαθώ να δίνω και στα παιδιά μου το δικό μας μούσλι είτε με γάλα είτε με γιαούρτι και μέλι).

Όλα τα παραπάνω ικανοποιούν τους δικούς μου γευστικούς κάλυκες και βοηθούν τον οργανισμό μου να έχει την ενέργεια που χρειάζομαι για να ανταπεξέλθω στις αυξημένες απαιτήσεις της καθημερινότητάς μου. Φυσικά εσείς μπορείτε να προσθέσετε οτιδήποτε άλλο σας αρέσει και θεωρείτε θρεπτικό για τον οργανισμό σας. 
Οι λάτρεις της σοκολάτας μπορείτε να προσθέσετε λίγη τριμμένη κουβερτούρα για έξτρα γεύση!

Εσείς πως προτιμάτε το πρωινό σας γεύμα?