Η πρό(σ)κληση!

Πριν λίγο καιρό διάβασα στο αγαπημένο e-περιοδικό μας για μία πρό(σ)κληση που με "τσίγκλισε"! Για την ακρίβεια όλα τα ξεκίνησε ένα άλλο αξιόλογο blog το Syros2js που δίνοντάς μας μια ατίθαση γραμμούλα, προ(σ)κάλεσε όποιον θέλει να αφήσει τη φαντασία του ελεύθερη και να δημιουργήσει!
 Κι εκεί που κοιτούσα τη σελίδα με την τυπωμένη "ατίθαση" γραμμούλα, με ρωτάει η Ελένη μου, "μαμά τι είναι αυτό?", της εξηγώ και την ρωτάω με τη σειρά μου "θέλεις να το δοκιμάσεις?" και η μικρή μου καλλιτέχνης, ετών 5μιση παρακαλώ, με έκανε πολύ περήφανη με τη ζωγραφιά της. Η φαντασία της, με λίγη βοήθεια, την οδήγησε σε ένα "σουρεαλιστικό" δέντρο που εγώ, σαν μαμά της, το βλέπω ως αριστούργημα! 

Απολαύστε το!



Η μαύρη κατσαρή γραμμούλα έπρεπε να γίνει η αρχή μιας ζωγραφιάς όπως μπορεί ο καθένας να την φανταστεί και να την συμπληρώσει!
Ιδού η ατίθαση γραμμή!


Αν θέλετε κι εσείς να την αντιγράψετε και να δημιουργήσετε πατήστε εδώ , ενώ αν θέλετε να θαυμάσετε τις δημιουργίες άλλων πατήστε εδώ!
Τα φιλιά μου...

Ετικέτες ,