Φτιάχνουμε κλόουν!

Οι αποκριάτικες γιορτές, το κέφι και το ξεφάντωμα "καλά κρατούν" και εμείς συνεχίζουμε να διασκεδάζουμε με όποιο τρόπο μπορούμε!


Πως θα μπορούσαμε να κάνουμε αλλιώς άλλωστε αφού, για όσους δεν το ξέρουν, είμαι από την Πάτρα κι έτσι το καρναβάλι και οι απόκριες υπάρχουν στο dna μου και φυσικά και στων παιδιών μου! Ελάτε λοιπόν να φτιάξουμε μια εύκολη και διασκεδαστική χειροτεχνία όπως ο παρακάτω κλόουν!



Πήραμε πολύχρωμα πομ πον, χάρτινα λευκά πιάτα, πλαστικά ματάκια, χαρτόνι πορτοκαλί και κόκκινο, κόλλα χειροτεχνίας και συρραπτικό. 
Η Ελένη σχεδίασε και έκοψε από το κόκκινο χαρτόνι δύο γελαστά στόματα όπως φαίνονται στη φωτογραφία.


Εγώ έκοψα από το πορτοκαλί χαρτόνι δύο τρίγωνα για τα καπέλα των κλόουν μας και τα σύρραψα πάνω στα πιατάκια.


Τα κορίτσια κόλλησαν τα ματάκια και μετά τα πομ πον για μαλλιά του κλόουν.



Τόσο εύκολα και διασκεδαστικά έγιναν οι κλόουν μας!


Νομίζω ότι είναι μια αρκετά απλή κατασκευή που μπορούν να καταπιαστούν ακόμα και όσοι δεν τα πολυκαταφέρνουν με τις χειροτεχνίες! 
Πραγματικά αξίζει να το δοκιμάσετε με τα παιδιά σας μόνο και μόνο για να δείτε τη χαρά της δημιουργίας στα μάτια τους, αλλά και το πόσο περήφανα θα είναι το έργο τους!
Κι αν θέλετε να μάθετε πως θα φτιάξετε το αποκριάτικο καπέλο που φοράει η μικρή ζουζούνα μου ρίξτε μια ματιά εδώ!


Καλή μας εβδομάδα!

Ετικέτες , ,