Diy: Δωράκια από... καρδιάς!




Την αγάπη μου για κάθε τι χειροποίητο την γνωρίζετε! Μου αρέσει να φτιάχνω πράγματα για εμένα, για την οικογένειά μου, για φίλους και αγαπημένα πρόσωπα. Μου αρέσει να αφιερώνω χρόνο, σκέψη και κόπο σε κάθε τι που φτιάχνω. Μου αρέσει να φτιάχνω πράγματα μοναδικά για τον καθένα που έχω στο μυαλό μου. Σημασία δεν έχει αν κάτι χειροποίητο είναι ακριβό ή φθηνό (εδώ που τα λέμε μερικές φορές τα χειροποίητα πράγματα είναι πιο ακριβά) αλλά να γίνεται με μεράκι και αγάπη για αυτόν που θα το προσφέρεις.
Σήμερα λοιπόν θα σας δείξω δωράκια που έγιναν με πολύ μεράκι για αγαπημένα μας πρόσωπα.
Με απλά υλικά, όπως κούπες από πορσελάνη και ειδικούς μαρκαδόρους έφτιαξα καρδούλες από τη μία πλευρά της κούπας και το όνομα του αγαπημένου μας προσώπου (ή ότι άλλο θέλετε) στην άλλη πλευρά.



Έχουμε όμως και μερικές άλλες αγάπες οικογενειακώς για αυτό και δεν αρκεστήκαμε μόνο στις καρδιές!!!




Κι επειδή δεν μπορούσαμε να προσφέρουμε άδειες τις κούπες μας, η μεγάλη μου ζουζούνα με βοήθησε και φτιάξαμε όμορφα διάφανα πουγκάκια γεμισμένα με ξηρούς καρπούς. Εναλλακτικά μπορείτε να βάλετε φακελάκια με διάφορα είδη τσάι ή βουτήματα.



Είναι πολύ απλή διαδικασία, εύκολη ακόμη και για αρχάριους στις χειροτεχνίες και σίγουρα πρωτότυπη. Οι κούπες μου αφού στέγνωσαν για 15 λεπτά, μπήκαν στον φούρνο, ψήθηκαν για 25 λεπτά στους 160 βαθμούς κι έγινε το μελάνι ανεξίτηλο! Μπορούν να χρησιμοποιηθούν και μετά να πλυθούν κανονικά (ακόμα και στο πλυντήριο πιάτων μπαίνουν και πλένονται σε θερμοκρασία μέχρι τους 50 βαθμούς, σύμφωνα με τις οδηγιες)!



Λοιπόν πως σας φαίνονται?
Εγώ πάντως τις λάτρεψα!
Καλό μας μήνα!


(Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή των εικόνων και του κειμένου  χωρίς άδεια)