Σολομός με μανταρινι και άνηθο


Καλημέρα και καλή εβδομάδα! Οι γιορτές πέρασαν και αφού φάγαμε και ήπιαμε και γέμισε η κοιλίτσα μας, τι λέτε να δούμε μια ελαφριά συνταγή που αγαπάει πολύ η οικογένεια μας?




Αρχικά θα σας πω ότι η μεγάλη μου κόρη γύρω στα τρία της χρόνια "έκοψε μαχαίρι" να τρώει ψάρι! Μέχρι που ανακαλύψαμε το σολομό! Στα κορίτσια αρέσει πολύ αυτή η συνταγή γιατί όπως λέει και η μεγάλη μου ζουζούνα, δεν μυρίζει πολύ ψαρίλα! Έτσι, κι εγώ είμαι ευχαριστημένη που τρώνε υγιεινά και οι μικρές τρώνε το ψάρι τους ευχάριστα!
Για τα οφέλη του ψαριού αυτού δε θα πω πολλά αφού είναι ήδη γνωστά! Πρόκειται για τροφή με υψηλή θρεπτική αξία και πηγή "καλών" λιπαρών, συγκεκριμένα πλούσια σε ω-3 λιπαρά οξέα, βιταμίνες, σελήνιο και φωσφόρο και επιπλέον χαμηλή σε θερμίδες και κορεσμένα λιπαρά. 

Ας δούμε και τα υλικά μας!
Φρέσκο φιλέτο σολομού
Άνηθος ψιλοκομμένος
Αλάτι, πιπέρι
Χυμό από ένα μανταρίνι

Πλένω τις φέτες σολομού και σκουπίζω με χαρτί κουζίνας και αλατίζω. Σε αντικολλητικό τηγάνι, χωρίς να προσθέσω κάποια λιπαρή ουσία αφού βγάζει το δικό του λαδάκι, ψήνω τον σολομό μέχρι να ροδίσει.
       


Λίγο πριν κλείσω το μάτι της κουζίνας, σβήνω με τον χυμό μανταρινιού. Φυσικά μπορείτε να αντικαταστήσετε το μανταρίνι με πορτοκάλι ή λεμόνι, εγώ προτιμώ το μανταρίνι γιατί είναι της εποχής και δίνει ιδιαίτερη γεύση.


Πασπαλίζω με άνηθο, τρίβω πιπέρι και σερβίρω. Εγώ το συνοδεύω με ρύζι συνήθως που αρέσει στις μικρές μου και σαλάτα παντζάρι.

Καλή όρεξη!


(Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή των εικόνων και του κειμένου  χωρίς άδεια)

Ετικέτες