Χρόνια πολλά με Fingerprint Season trees




Προτελευταία ημέρα του χρόνου και ήθελα να αφήσω το διαδικτυακό μου αποτύπωμα με... τι άλλο από μια fingerprint activity! Γιορτινή αυτή τη φορά! Είναι μια χειροτεχνία που η μεγάλη μου ζουζούνα λατρεύει και την κάνει με πολύ μεράκι και υπομονή, αλλά και η μικρή μου ζουζούνα δεν
πάει πίσω! Για την ηλικία της (2,5+ ετών) πραγματικά κάνει καλή προσπάθεια!
Τα υλικά μας αυτή τη φορά λίγα και απλά. 
1 κομμάτι από σφουγγάρι κουζίνας που το κόβετε σε δύο κομμάτια ή σε τόσα όσα τα χρώματα που θα χρησιμοποιήσετε (εδώ ένα σφουγγαράκι για το κόκκινο χρώμα και ένα για το πράσινο)
λευκό χαρτί Α4
τέμπερες σε πράσινο και κόκκινο χρώμα




Σχεδίασα στο χαρτί ένα τρίγωνο για να ορίσω το χώρο που θα ζωγραφίσουν τα κορίτσια. Αφού πότισα το κομμάτι σφουγγάρι με πράσινο χρώμα, το Ελενάκι μου άρχισε να ζωγραφίζει με τα δαχτυλικά της αποτυπώματα. Το ίδιο έκανε και το Ελλάκι μου και αφού τελείωσαν με το πράσινο χρώμα σειρά είχε το κόκκινο όπου έκαναν ακριβώς το ίδιο, βάζοντας στο δεντράκι κόκκινες μπαλίτσες.



Θα με συγχωρέσετε για τις σκοτεινές φωτογραφίες, αλλά συνηθως οι δραστηριοτητες μας γινονται τα απογευματα και κατά συνέπεια ο φωτισμός ειναι τεχνητός, αφήστε που η μηχανή μου τα έχει "παίξει" (Άγιε Βασίλη ακουουουους!!!).

!

Έτοιμο το δεντράκι της Έλλης μου! 


Έτοιμο και εκείνο της Ελένης μου που του έβαλε και μία γλαστρούλα (αν προσέξετε παραπάνω και η μικρούλα μου προσπάθησε να φτιάξει γλαστρούλα)!



Πως σας φάνηκαν? Τα κορίτσια μου πάντως το διασκέδασαν πολύ! Για περισσότερες ιδέες σχετικά με fingerprint activities μπορείτε να κάνετε κλικ εδώ.

Σας εύχομαι να έχετε μια όμορφη Πρωτοχρονιά με υγεία, αγάπη και πολύ χαρά!


Τα λέμε του χρόνου!!!
Φιλιααααααααααααααααααααα!


(Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή των εικόνων και του κειμένου  χωρίς άδεια)

Ετικέτες , , , ,