diy: Φτιάχνουμε φθινοπωρινά δεντράκια

   

  Το Ελενακι μου, η μεγάλη μου κόρη,  σε λίγες μέρες γίνεται 5! Οσο το σκέφτομαι τόσο συγκινουμαι! Μα πως πέρασαν 5 ολόκληρα χρόνια από την πρώτη στιγμή που αντικρησα εκείνο το υπέροχο πλασματακι! Κι έφτασε να πηγαίνει νηπιαγωγείο! Οκ, θα μου πείτε δεν πήγε και Πανεπιστήμιο! Αλλα 5 χρόνια είναι αυτά και το κοριτσάκι μου έχει εξελιχθεί σε ένα καταπληκτικό παιδακι! Γλυκό, τρυφερό, ώριμο, με χιούμορ και κάτι ματάκια που λάμπουν σαν αστεράκια κάθε φορά που γελάει!
Νομίζω ότι μπορώ να μιλάω ασταμάτητα για τα κοριτσάκια μου (αλλωστε τι μαμα-κουκουβαγια είμαι!) αλλά καλύτερα να σταματήσω για να σας έμπνευσω με όμορφους τρόπους δημιουργικής απασχόλησης!

Έτσι, για να συνεχίσουμε τη φθινοπωρινή μας διάθεση, μετά τα Φθινοπωρινά στεφάνια, φτιάξαμε με δάχτυλομπογιές φθινοπωρινά δεντράκια! Σε χαρτόνι σχεδίασα το περίγραμμα του δέντρου και η Ελένη το έκοψε. Τα κορίτσια φόρεσαν τις ποδιές τους, πήραν πινέλα στα χέρια και ξεκίνησαν!  





Για τη βάση του δέντρου χρησιμοποιήσαμε τα γνωστά ρολά από χαρτί υγείας όπου έκανα με το ψαλίδι δύο αντιδιαμετρικά κοψίματα για να μπει η φυλλωσιά του δέντρου. Τα κορίτσια έβαψαν τον κορμό με χρώματα της επιλογής τους!






Το σουρεάλ δεντράκι της Έλλης μου.


Ήταν πολύ χαρούμενη και έτσι το δεντράκι πήρε τη θέση του στο ραφάκι του δωματίου της!

Και το δεντράκι της Ελένης μου, κι αυτό πήρε τη θέση του στο δικό της δωμάτιο!


Κι ένα ακόμα δεντράκι από την Ελένη φτιαγμένο μόνο με τα δαχτυλάκια.


Καλή εβδομάδα!


(Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή των εικόνων και του κειμένου  χωρίς άδεια)

Ετικέτες , , ,