Συνέβει...



Μονός ο νους διπλός ο κόπος λέει μια παροιμία! 

Point 1: Η σχέση μου με την τεχνολογία θα έλεγα ότι είναι...μέτρια! Αυτό θα πει ότι μπορεί εδώ και αρκετά χρονιά η εργασία μου να είναι μέσω υπολογιστή (word, excell, powerpoint, κτλ), χαχα ούτε βιογραφικό να ετοίμαζα, στο θέμα όμως των ρυθμίσεων πάσχω!

Point 2: Μου αρέσουν πολύ οι φωτογραφίες! Σε κάθε ευκαιρία είμαι με μια φωτογραφική μηχανή στο χερι! Μου αρέσει να απαθανατίζω κάθε όμορφη και κυρίως αυθόρμητη στιγμη! Και μάλιστα, τηρω την παραδοσιακή διαδικασία και προσπαθώ να τυπωνω φωτογραφιες και να τις ταχτοποιώ σε albums και κορνίζες!

Συνδυάζοντας τα δυο παραπάνω συνέβει το εξής: διέγραψα τις φωτο απο το blogoσπιτακι μου! :( 

Στην προσπάθεια μου να ξεσκαρταρω τις άπειρες φωτογραφίες μου και να μην κρατώ αποθηκευτικό χώρο σε laptop και tablet, ουτε που κατάλαβα πως μπήκα στο filebrowser του tablet και διεγραψα όλες τις φωτο των αναρτήσεων μου! Εννοείται ότι δεν τις εχω κρατήσει ούτε στο laptop! Μπορώ να μαντέψω τις σκέψεις σας.... Πραγματική απογοήτευση!



Ωστόσο, σκέφτομαι θετικά και θα προσπαθήσω να επανορθώσω...
Δεν ξέρω πως αλλά θα προσπαθήσω!



Ετικέτες